نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با مدیرکل امور زندان های گیلان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان در بازدید از زندان گفت: فراگیری آموزشهای مهارتی منجر به اشتغال راهی موثری برای حل معضل بیکاری زندانیان پس از آزادی است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان گيلان، نشست مشترکی با حضور محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان و سید حمید حسینی، مدیرکل زندانهای گیلان با هدف تعامل موثر در راستای ارائه آموزشهای مهارتی به زندانیان برگزار شد.

محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن بیان اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح رویکردها و سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری آموزشهای فراگیر و متنوع گفت: آموزش فنی و حرفه ای با نگاه کیفی سازی آموزشها تلاش میکند بستر مناسبی را در جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل فراهم آورد.

حسینی تصریح کرد: ارائه آموزشهای مهارتی اثربخش باید به عنوان یک نیاز جدی مورد توجه قرار گیرد و با گسترش امکانات و ظرفیتهای مهارت آموزی در زندانها شرایطی فراهم آید تا زندانیان با داشتن مهارتهای شغلی پس از آزادی مشغول به کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان در این نشست به منظور حل دغدغه شغلی زندانیان پس از آزادی افزود: امید است با همکاری دستگاههای متولی در استان و با بهره گیری از ظرفیتهای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نسبت به ایجاد فرصتهای جدید کسب و کار کم هزینه اقدام و شاهد کاهش زمینه های بروز بزهکاری و جرم باشیم.

 

نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با مدیرکل امور زندان های گیلان

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۱:۵۷
  • تعداد بازدید: 1184